torsdag 4. april 2013

Velkommen til min blogg!

Ja, da ble det en blogg om "bondeblomster"...
Siden jeg sa at det hadde vært gøy med drivhus, tok min kjære meg på ordet, tok turen til Dal og vips der fikk jeg et flott drivhus! Jeg må ha verdens beste kjæreste:)
Ja, så nå går jeg å venter på at "tæla" skal gå slik at vi kan få montert opp drivhuset.
Foreløpig fungerer spisestuebordet som drivhus...vi har sådd tomater, agurk, paprika, chili og blomster.
Når drivhuset er på plass blir dette bare småtteri...eh...
Planen er å få til gulrøtter, salat, jordbær, løk, vårløk, hvitløk, og div blomster.


Det som vi har sådd inne er:
- Bifftomat
- Minibelltomat
- Paprika mix
- Chili
- Søt paprika
- Paprika
- Agurk
- Cosmos hvit
- Cosmos rosa
- Petunia


 Cosmos og Petunia




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar